Over Oude en Nieuwe doelen en vooral hoe je die gaat bereiken in 2011 Een nieuw jaar, tijd voor nieuwe doelen? Een nieuw jaar is begonnen. En na het optrekken van de vuurwerkdampen,...
Waar een goede website slecht in is Een mooi voorbeeld van een goede website die toch zijn doel totaal niet bereikt, vond ik op De usability...
Social Media op het werk, risico of kans? Onderstaand artikel verscheen eerder in nummer 6 van jaargang 4 van Hét Zaken Nieuws. Een exemplaar ontvangen? Mail me! P&O managers...
“Ik heb zoiets van…” “Met alle respect vinden wij dat toch echt een soort van negatieve winst. Als mensenmens met de kennis van...
Do you really know me? 20 Tips to learn about your audience. (via Social Media Today) Social media provides the opportunity to connect with millions of people that we would normally...
Ben zo terug… Wow, dat is lang geleden, dat ik hier iets schreef. Jammer, vind ik zelf ook. Het was een combinatie...
Influence is Bliss: The Gender Divide of Influence on Twitter Influence is a controversial topic and its measurement and definition are increasingly scrutinized as social media democratizes ones ability...
“Sometimes when you win, you lose” Wat ingrediënten voor een sappige soap: WK2010, sponsors, advocaten en oranje jurkjes De feiten (uit de media): de Zuid-Afrikaanse...
Over prijzenoorlog en de onnavolgbare wegen van Albert Heijn Misschien heb je het vandaag gezien als je je weekendboodschappen tenminste bij Albert Heijn hebt gedaan. ’s Lands grootste...
Helemaal Gratis! Voor Hét Zaken Nieuws las ik het bijzondere boek van Chris Anderson over het nieuwe Gratis en hoe dit...